Oj oj...

Hej!!
Jag är ledsen för att det inte har blivit någon bloggning idag men har faktiskt haft fullt upp, jo jag ska berätta.
I skolan bestämde jag, Ebba och Felicia att vi skulle cykla till ä-badet och bada för det var så varmt och skönt. Sedan frågade Nadja om hon fick följa med och då cyklade alla vi tsm mot Ebba och då börjar det spöregna.... Då menar jag verkligen SPÖREGNA med stora bokstäver. Vi tänkte att det va bäst att skita i att bada så vi cyklade hem till Ebba ist och chillade men vi kom inte på något att göra så vi sprang ner till ä-badet i bara bikini och varsinn handduk och badade men det blev mest ett dopp och lite hopp (haha det rimmade). Nej men sen efter det gick vi hem till Ebba igen och badade i hennes badkar med 40 grader varmt och det var jääääätteskönt!!!
Vid 17.15 så cyklade jag hem och åt mat och sedan cyklade jag till springningen och nu sitter jag här och bloggar.
Det var min dag!
Kram, Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0