Juni-Favoriter

Hej, nu tänkte jag göra en JUNI-FAVORITER. För er som inte vet vad det är så är det när man skriver om de prudukterna man använt mest under den senaste månaden. 
Vi börjar:
 
Hårprudukter:
 
Det här balsamsprayat från Schwarzkopf Gliss
Det är grymt bra och gör så håret ser fräsht ut och det går verkligen hur lätt som helst att borsta igenom det. Har använt det dagligen denna månad.
Det var den enda hårprudukten.
 
Parfym:
 
Min all-time favourite, Mango Tempatation
DEN LUKTAR MEGA-GOTT!
 
Smink:
 
Une, Mascara
 
Har dock inte haft den så länge men endå så är den grym. Separerar asbra och ger en schysst längd på fransarna.
 
ELF, Puder
Det här pudret från elf är helt okej bra. Det är mitt enda så får ju lov att använda det om jag vill ha puder men det är grymt för att kosta typ 20 kr.
 
Random:
 
Body Butter, Mango
Återfuktar bra och håller i ett helt dygn typ. Det tog tyvärr slut den här månaden. Jag hade bara 60 ml med den men det här body buttret är bästa ever.
 
Urban Ears, Svarta
 
 
Bra ljud. Basen är grym och man blir helt insolerad i dem. Svarta är snyggast!
 
Bikini, Cubus
 
 
Snygg, snygg & ännu mer snygg. Älskar den verkligen!! Det dåliga med den är att man får ful bränna men skit samma.
 
Det var mina junifavoriter. Har såklart lite till men det här är de saker jag helt klart använt mest av allt
Kram, Linn!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0