Gick inte så bra...

Hej, vi förlorade tyvärr matchen med 3-0 men Aja, sånt är livet. Igår vann vi med 3-1, glömde säga det igår men bättre sent än aldrig.

Nu vet jag inte alls vad jag ska göra, bara ta det lugnt antar jag, kanske fixa bloggen lite..?

Imorgon ska jag på YCFK, det är en fotbollsskola som anordnas av klubben jag går i. Det ska bli jättekul och det är ett dag-läger från 09-15.30. Den är från måndag till torsdag och avslutas alltid med ett vattenkrig på torsdagen.

Om ni har ngt tips på vad man kan göra när man har tråkigt så kommentera för gudsskull!
Glöm inte att kika, messa eller vad som helst så blir jag glad!!

Kram, Linn

[lite random bilder :3]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0