Blev lite shopping ;-)

Haha! Kommer ett inlägg med vad jag köpte senare....

Eller Nee! Vi tar det nu!
Jag köpte en mascara på kicks från märket "UNE". Har aldrig hört talas om det märket men mascaran var bra så jag är nöjd. Den var på rean för 85 kr så det var billigt och bra. Orginalpriset var 169 kr. På H&M köpte jag en "smooky eye duo" eller jag kallar det nu. Vet inte riktigt hur jag ska förklara den men lägger in en bild här nere så ni får kolla själva. Den kostade iaf 50 kr (orginal pris 115 kr) från Max factor!

Det var allt! Men de hade inte hallon bodybuttern på the body shop i vby, den måste ju vara slut eller ngt för såg den ingenstans!

Kram, Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0