Allt om Grönan!!

Hej, nu ska jag berätta om allt jag gjort på Grönan igår. 
Först möttes vi på vid spårvagnen i tc och den kom precis när vi kom så det var tajmat och bra. När vi kom dit så tog vi en nummerlapp och vi fick A080 och det var A055 då men vi var klara med entré och allt ungefär en kvart senare och då var klockan 10.58 och det öppnade klockan elva så det var nästan inget folk där inne och vi började med Jetline, första åket på hela Grönan, den dagen, coooolt!
Sedan åkte vi Katapulten 2 ggr i rad, askuuul. Efter det åkte vi saker hela tiden.
Helt plötsligt frågade Linnea, "kan vi inte åka Insane!! Snällaaaaa!" Jag ba, "ehhhh... Kanskee eller okej då". Så vi åkte den och jag är sjukt stolt. Vi åkte två ggr. Första gången satt vi inte mot havet så det var mest roligt inte så lääskigt men andra gången satt vi mot havet så det var läääskigt för det liksom bara tar slut helt plötsligt och så känns det som man ska åka rakt ner i vattnet fast det gör man inte som tur är.
Sedan åkte vi Eclipse två ggr dock inte två ggr i rad men endå. Hon fick upp mig i både tilt och frittfall, vilket jag inte förstår att jag åkte men har en bild från tilt faktiskt.
Jag ser ut som en gris på bilden men det får jag bjuda på. Ja, jag lipade med mening men det blev inte så lyckat. Linnea är den längst till vänster och jag kan ni ju gissa vem av dem jag är.
 
Det var min dag på Grönan! 
Kram, Linn
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0