Vill ha!!

Hej, villverkligen ha ett par helt vanliga vita jeansshorts men det ska endå vara omöjligt att hitta ett par. Jag har bara hittat på Hollister... Det fanns på cubus men såklart fel strl.
Så fina tycker jag. Lätt att matcha med en vanliga topp typ, nästan vad som helst liksom. 
 
På torsdag drar jag till Grekland i två veckor. Det ska verkligen bli hur skönt som helst. Bara bada och sola hela dagarna. Kommer nog kunna blogga då iaf för det är gratis wifi på hotellet. Ska fota massor med min kamera så kommer lägga upp på bloggen.
 
Häv a najs däj! 
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det finns också på hm ;)

Svar: Nej inte där jag va :)
Linn

2013-07-21 @ 16:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0