Tre-saker-testet

Hej, tänkte att det här kunde vara ett roligt test att 
 
Tre saker jag inte förstår mig på: bilar, elaka personer och torrshampoon
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: kamera, body lotion och stadium-påse
Tre saker jag gör just nu: bloggar, lyssnar-på-något-som-dunkar-i-taket och tuggar tuggummi
Tre saker jag vill göra innan jag dör: gifta mig, åka till Australien och träffa stora kärleken
Tre saker jag kan: spela fotboll, dansa och sitta med mobilen för läänge
Tre saker jag inte kan: gå ner i spagat, sova med tänd lampa och laga en tre-rätters på 1 min
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Wake me up-Avicii, Fall down-Will.i.am, Miley Cyrus och Miss Decibel-Medina
Tre saker jag skulle vilja lära mig: gå ner i spagat, gå ner i split och bli bättre på dans
Tre favoriträtter: Tapas, Tacos och Pepparbiff
 

Vi hörs! KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0