Sol=najzz

Hej! Nu sitter jag i en solstol på stranden och steker i solen. Är här med mamma och min moster. Jag har precis varit och badat, hoppade i och doppade mig lite och simma från ena bryggan till den andra. Det är ju så varmt i luften så det var svalkande.
Mitt sällskap är inte så badsugna direkt. Men man får ju bada och underhålla sig själv.
Det är första gången jag använder min blåa bikini. Den jag köpte på Lindex om ni kommer ihåg, den som har fransar på överdelen och underdelen egentligen men klippte av de för de va så fula :-P.
Blir tyvärr ingen bild på mig eftersom jag inte vill lägga upp bikinibildet här på bloggen!

Sola, sola, sola...
Kram, Linn


Kommentarer
Postat av: Jossans

Kan du inte lägga upp bild på bara bikinin? <3 :)

Svar: har gjort för ett tag sen :)
Linn

2013-07-06 @ 22:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0