Mina parfymer

Hej, i detta inlägg så tänkte jag lägga in bilder och prata om mina parfymer/body mists.
 
Mango Temptation
Ni som läser min blogg vet ju att jag älskar den här. Jag harpratat om den väldigt mkt så jag vet inte vad jag ska skriva men den luktar iaf skit gott och fruktigt.
 
Love Spell
Denna body mist har typ de flesta och den luktar ganska starkt men samtidigt gott. Det är viktigt att man inte tar för mkt av denna för man känner lukten väldigt tydligt.
 
Have Fun
 Den här köpte jag igår och den luktar jättegott nästan lite godisaktig doft. Den påminner lite om Someday-parfymen men endå inte. Priset på den var 40:- så det är helt värt köpet.
 
Hello Darling
Den här luktar sött och gott men jag tycker inte att den passar på sommaren utan mer på hösten/vintern. Men den luktar iaf skiiit gott!
 
Cresent Bay
Den luktar inte så jättegott. I början luktar den gott men efter en månad så tröttnar man på doften så den rekommenderar jag inte. Jag vet dock att det är många som har just den här men tycker den luktar jättegott och det är ju liksom olika från person till person men jag gillar inte den.
 
Sheer Love
Sheer Love luktar väldigt gulligt och svagt men den är jättebra till vardags om man vill ha en mild doft på sig. Men den är härlig liksom ;-)
 
Someday
 Den luktar gudomligt och sött. Den luktar inte alls starkt endast sött och gott. Men även om man tar ett sprut så kan den dofta lite starkt i början men det brukar lägga sig efter ett tag.
 
Det var alla mina parfymer. Ursäkta att jag är så dålig på att beskriva dofter men ni får leva med det. 
Kram, Linn!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0