Favorit-affärer

Hej, berätta vilka mina favorit affärer ;-P
 
 
De säljer kläder för ett ganska bra pris kanske lite dyrt i vissa fall. Men det är bra att de har skönhet/smink oxå vilket gör butiken ännu lite bättre. Ibland kanske det inte är det lättaste att hitta kläder men när man väl hittar ngt så är det oftast jättefint. De har alltid väldigt trendiga kläder. Inte alls överdrivna och passar bra till vardags.
Hollister är lite av det dyrare slaget men egentligen inte alls dyrt om man jämför med vissa andra märken. Fast de har väldigt fina kläder. Tajt, kort och litet är lite som jag skulle beskriva deras kläder. Älskar deras jean, de sitter hur bra som helst iaf de jag har.
Denna affär upptäckte jag för inte alls länge sen, kanske typ ett halv år sen. Har dock bara ett plagg därifrån men det är jag väldigt nöjd över. Grejen är att de har hur fina kläder som helst som är trendiga och så men det är inte mkt dyrare än på H&M egentligen vilket är väldigt bra. Om jag fick välja så skulle jag köpa hela butiken   
Bästa skönhetsaffären. De har massa olika krämer som är grymma. Dock är det faktiskt väldigt dyrt där men man ångrar ingenting man köpt där, iaf inte jag och inte du heller   
 
 
De är mina absoluta favoritaffärer här i Sverige
Kram, Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0