Tyck om årets melodifestival

Tjena! Tänkte prata lite om årets melodifestival. Men jag tycker det har varit ganska bra. Typ som vanligt men jag måste ju hylla Gina och Danny! Tycker de har varit bästa programledarna hittills. Asså varje år tror alla att de är så roliga men Gina och Danny har verkligen rolig humor som ALLA tycker om.
Men den bästa artisten i år är... Direkt från en serietidning **trumvirvel** YOHIOO!!                                             Kolla på hnm. Killen har ju talang. Han är modig tycker jag som vågar vara sig själv och se ut som han vill. Även fast jag inte direkt är hans största fan eller något men har är speciell..!
Över till Ulrik Munther. Hans låt ägde ju. Han ska vinna!! 
Det var mitt uttalande om melodifestivalen! KRAM LINN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0