Målat naglarna

Hej, målade precis naglarna med ett nagellack som jag köpte idag. Nagellacket är väldigt sommrigt så det va ju väldigt passande att jag köpte det nu när det snart är höst.. *host host*. Men jag tyckte det va så snyggt så kunde inte motstå det.
 
Nagellacket ser bäst ut på bilden till vänster för det är inte så oranget som det ser ut på den till höger.
 
Kan berätta lite vad jag köpt idag när jag va med Ebba i vby. Först och främst så åkte vi för att kolla en butik som säljer VS i alvik det är dock inte en hel butik med bara VS utan bara krämer och body splashes. Men det va tyvärr stängt (lessen smiley).
Sen åkte vi till vby och kollade runt lite!
Jag köpte:
Pennfack - Klackenbergs böcker och papper 45 kr
Penna och sudd (som luktar apelsin) - Klackenbegs böcker och papper, penna 10 kr, sudd 19 kr
Nagellack, loreal Paris - Kicks 59 kr
Nerds (godis) - godis-butik 20 kr
vanlig t-shirt - H&M 80 kr
Ettiketer - Gallerix 15 kr
 
De va de, Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0