Varit med Rebbe!

Hej hej!
Idag har jag varit med Rebbe och först va vi lite i vby, jag köpte:
Mascara, 169 kr, loreal paris
Blå kajal, 68 kr, make up store (på rean, först kostade den 135 kr)
Nailpolish remover, 30 kr, hm
Och sist en eyemakeup remover!
Sen efter vi varit i vby åkte vi hem till mig och tråkade lite, gick ut och fotade, jag fotade Rebbe! Det gick ganska bra faktiskt!
Imorgon ska jag, mamma och mormor åka in till stan och gå på hollister, det är 50 % där nu!!! Men mormor ska iaf få uppleva en mardröm xD haha skoja. Men jag fick presentkort där så, hoppas det finns kläder kvar och att det inte är för lång kö! Kanske ska köpa en jacka...
Aja men vi ses, kram linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0