Vad jag köpte igår!

Hej Hopp!
 
Här kommer lite bilder på vad jag köpte igår. Inte så jättemkt men tänkte visa det i allafall.
 
Först ett par shorts. De är från H&M och kostade 249 kr, jättesköna och snygga tycker jag.
Sedan en jättefin tröja av nylon och spets. Den är lite genomskinlig men inte nackenchockvarning liksom. Jag älskar detaljen på ryggen och det är att den är lite öppen i ryggen.
Sist men inte minst ett par byxor som verkligen passar nu till sommaren tycker jag. Dragkedjan är bak isf fram och det är ju lite coolt!
 
Det var allt jag köpte igår! Hoppas du gillade inlägget ;-P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter du på ask? <3 :)

Svar: linnbieber :)
Linn

2013-05-25 @ 14:21:06
Postat av: Emelie

Snygga inköp :D

Svar: Tack :)
Linn

2013-05-26 @ 12:27:50
URL: http://ewelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0