Lite om dagen...

Ja, heeej!! Tänkte berätta lite om vad jag ska göra idag och först ska jag spela fotbollsmatch och då blir jag nog borta fråna klockan 1 till 4... Lite tråkigt att slösa bort en hel dag bara så där, men det är ju kul att spela fotboll så varför inte men jag har faktiskt börjat tröttna lite känns som jag vill satsa mer på dansen..!
Jag vet inte vad det är med dans men det är så himla kul bara! 
Föresten så gjorde jag slut på mitt livs sista bussremsa. Asså jag var bara tvungen att spara den det kan ju endå va kul att ha kvar :-P
 
Tänkte avsluta detta inlägg med en fråga till er och den lyder... Vill ni att jag ska ta mer bilder med min kamera och lägga ut på bloggen?
Kommentera gärna! (om ni inte är för lata xD)
 
Ska bädda sängen nu så hejdå! kram på eeeer! 
 
Älskar denna bild och den är redigerad av mig, stolt! Nej skoja bara x-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0