Usch, vilket väder!!

Hej, nu på förmiddagen har det varit ett väldans åskande och regnande... Blä, så typical svensk-sommar asså. Det är sånt här man får vara beredd på när man bor i Sverige.
Idag har det varit en riktig chill-pill dag. Det enda jag har gjort är att duscha, ätit frukost, "varit social" och följt med mamma till tvättstugan. Jag har inte ens gått ut idag. Till-och med tvättstugan är i samma hus så har bara rört mig i huset 
Det är ganska skönt med dagar då man absolut inte göra någonting. Man bara är helt enkelt. 
Felicia skrev på kik igår att hon kunde fota mig lite till bloggen så det ska bli najzz. Vet dock inte när det blir av men så snart som möjligt hoppas jag!
 
Enjoy the fantastic chill-pill Sunday!
Love, Linn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0