Härlig måndag!!

Hej, har haft en trevlig måndag! 
 
Dagen började med skola men jag fick gå klockan två för jag skulle till doktorn för återbesök om min astma. Det gick bra, man gjorde ju inte så jättemkt direkt. Sedan åkte jag till vby och va typ där i tjugo minuter... Vet ej vrf. Klockan typ kvart över fem messade Hanna för vi skulle åka och köpa biljetter till 1Ds film som har premiär på onsdag och tyckte det verkade lite roligt så vi ska åka och se den på onsdag dårå.
Inne på TBS så såg vi att en iphone låg på en bänk så vi sa till hon som jobbade där. DAGENS HJÄLTEDÅD!
Sedan på tunnelbanan hem så hittade vi en samsung på sättet brevid mig... Ganska skumt men vi lämnade den till gubben i spärren, sjyssta vi är va!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0