Lite trött bara...

Hej! igår till idag sov jag ju över med Ella och Felicia och vi hade jättekul. Vi somnade vid typ 01.00 eller nånting. Sen så var vi vakna vid 10 ungefär. Men är endå väldigt trött vet inte vrf. Jag tycker det verkligen känns som om det är söndag fast skönt att det bara är lördag ;-). 
När dem hade gått iaf så gick jag på träning, fotboll. Det var väl kul men ingen var så koncentrerad på vad vi skulle göra, hehe... Lördag liksom!!!!
Asså det har varit en jättevarm dag. Nästan så man kan gå ut med sorts ;-P
Snart ska jag kolla på fångarna på fortet och imorgon ska jag till stan med Hanna min kompiis.
Kommentera vad ni vill ha för inlägg!
 
KRAM, Älskar dig Felli<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0