Victoria´s Secret

Morsning korsning!!
 
Igår bloggade jag inte så jättemkt men det var för jag va typ inte hemma på hela dagen. Jag köpte en Victoria´s Secret mist/splash, sheer love heter den och den luktar ljuvligt. Det var en för 150 och två för 250 väldigt billigt faktiskt! Men jag köpte bara en. Men nu idag var jag och pappa inne på Ebay och beställde VS body splash/mist (det gick inte att beställa från den offeciella hemsidan, de kunde typ inte frakta vätska) vi beställde 6 stycken och de kommer om ca 3 veckor, ORKAR INTE VÄNTA!!!!!!!!!!!
Men blev dock lite besviken på Sheer Love för den luktade nästan som min Hollister mist fast den här var mkt sötare, men det var mitt eget fel... :-/ Men aja thats the life!
 
Men nu måste jag dra

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vart köpte du din bodysplash/mist sheer love? <3

2012-11-11 @ 20:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0