Orka...

Hej, asså jag orkar inte fota alla mina julklappar. För då måste jag göra det på monilen och då laggar det typ och då måste jag hålla på att maila och spara på datorn och det orkar inte jag så jag skriver de bara här:
  • Godis - av mormor
  • Pengar - av mormor, farmor och morfar
  • Presentkort - av Emil och mamma
  • Systemkamera - av pappa
  • Urban ears (hörlurar, för er som inte vet) - av mamma
  • Hårmunk - av mamma
  • Tång-kit, 5 olika locktänger mm av Christina 
  • Två böcker - av mamma

Det var allt tror jag, hoppas jag inte glömt ngt. Men idag ska vi iaf få besök, min moster, min kusse och hans flickvän! Trevligt trevligt
-Kram, Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0