Höjdpunkterna år 2012

Hej, tänkte göra ett litet inlägg där jag skriver om vad som har varit det bästa under det här året. Väljer endast ut de bästa ;-)
 
1. Grönalund!! Det var grymt kul när jag var där med Rebbe, Vickis och Nadja. Vi hade sjukt skoj bland alla attrationer, det bästa var jetline ofc ;-P och glömmer inte fish and chipsen, mmmm...!
 
2. London!! Det var härligt, mycket shopping. Vi sprang mest runt i affärer, ist för att se saker, ex. Harrods, Big Ben, London eye mm. Men det var kul ;-D
 
3. Klassresan till Gotland!! Det var så kul, en resa med klassen, gud vill tillbakaaaa! Det var så mysigt när vi satt uppe tillsammans och såg på Eurovision på mini teven där, haha minnen...
 
4. Greeklaand!! Miss the värme. Jag kommer ihåg när man låg där på solstolen och njöt av värmen... Men i sommar bär det av igen!!! :-P 
 
5. Åhh när vi skulle träffa nya klassen för första gången det kommer jag ihåg så väl! Man va bra spänd. Haha men nu känns det bra :-D Tur det!!!!!
 
Det blev li
 
te tillbaka blickar från året som gått! bjussar på liite bilder :-P
 

Kommentarer
Postat av: Noomi

HAHAHAHAHAHA! Va fuuuul bild på mig! x3

2012-12-31 @ 11:50:42
URL: http://luckys.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0