Är social... *host host*

Tjenare mors!!
Lessen för att jag inte bloggat på ett par dagar men har i ärlighetens namn inte orkar... hehe... sorry my friendows!
Men aja slut pratat om sånt tjafs!
 
Jag hade tänkt berätta lite om det som hänt på sista tiden. Jo att igår så var det ju tisdag som alla förhoppningsvis vet ;P men då så var det skola och efter skolan åkte jag hem, chillade lite sen åkte jag till vby forever alone och köpte lite julklappar..! Det var skojs med liiite jobbigt efter ett tag när man inte visste vad man skulle köpa.. det blev en sväng på The body shop, H&M (ofc), Indiska, Åhlens mm. Idag så kom jag hem vid halv fyra, va på fkvallen en stund efter skolan och där var det snööööbollskriiiiiig som gällde, svar ja, man blev vääääldigt blöt det har ju kommit så myyyyyycket snö idag... hugaligen D:
 
Efter det här inlägget kommer "min önskelista", Så vänta en kvart tjugo minuter så kommer det ;D
Aja men måste sluta, hoppas ni pallade läsa allt, see ya!! //Linn den bäst 

Kommentarer
Postat av: Elias

Hur gammal är du?
Älskar att läsa din blogg!!!!

2012-12-05 @ 21:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0