Min stil

Hej, i detta inlägg tänkte jag berätta lite om vad jag gillar för stil på kläder och hur intresserad jag är av mode.
Jag älskar kläder och det är kul att shoppa och så vilket jag tror de flesta tjejer gillar. Men om jag tycker något som är trendigt är fult så köpeer såklart inte jag det bara för sakens skull, det är en helt annan sak om jag skulle tycka det var snyggt. Jag brukar ofta tänka igenom noga innan jag köper ett plagg, smycke eller vad som helst för att jag vill inte köpa något som jag bara använder en gång. Det känns ju liiite onödigt liksom och det har hänt mig många gånger.
Jag har en ganska naturlig och vardaglig stil tycker jag själv, jag har nästan aldrig kläder som får mig att sticka ut oftast har jag jeans och en vanlig tröja ibland kanske det blir något annorlunda men jag tar på mig det jag trivs i. 
Mina favorit affärer är Hollister, H&M och Newyorker.
Vi avslutar det här inlägget med en typisk Linn-Look!
Kram, Linn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0