Första sommarlovs dagen!

Heeej!
Första dagen på sommarlovet har varit helt fantastisk!!
Först var vi i skolan och vår rektor hade sitt sista tal på skolan. Hon ska nämligen byta skola att jobba på...
Sedan var vi i våra klassrum och fick betygen mm.
Efter det gick jag, Ebba och Felicia till ä-badet men det kom ganska många och vi badade och hade skoj. Vi fick typ 30 gratis åk i vattenrushbanan, asnajz!!
Sedan kom pappa och hämtade mig och hemma hade min snälla mamma gjort en hur somrig tårta som helst! Den var jätteglad bara att gubbarna (jordgubbarna) var lite sura men tanken var jätteschysst! Fast den var ju god såklart!
Men det var min dag, kram Linn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0