Allmänt test 1

Hur bor du: Lägenhet
Brukar du komma i tid: Ja
Hur lång är du: 1, 65 m
Kan du laga mat: sådär : /
Vad jobbar du med/pluggar du: Skolan
Vad har du på dig just nu: Shorts och t-shirt
Har du någon fobi: Småkryp!! Djupt vatten!!
Hade du en bra kväll igår: Gjorde inget speciellt men det var väl ok
Vilket är ditt senaste inköp: smink-servetter från eldorado, 2 för 25 kr
Din favoritdryck på morgonen: O'boy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa... : )
Har du sovit i din egen säng inatt: Jupp!
Vad hade du sönder senast: Bestick-låda?
Vem snackade du med senast: Mom!
Varm favoritdricka: Teeeee..!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: VATTEN
Alkoholhaltig favoritdricka: ähh.. vi hoppar den
När gjorde du senast något riktigt dumt: snäll flicka här
Saknar du någon just nu: Kompisarna : P
Vad ska man göra för att få dig irriterad: tjatig och jobbig
Någon jag stör mig på: nej..
Intressen: Allt möjligt, dans!!
senaste person du kramade: pappa
Senaste person du ringde: pappa igen
Senaste person som ringde dig: pappa igen igen!!
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: jaa
Längtar du till din nästa födelsedag: alltid! 237 dagar kvar!
Har rakat dina ben någon gång: nepp
Är du sugen på något nu: nej inte vad jag tycker
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Yuk! Kaffe......
Använder du hudkräm: mm : )
Attraheras du av män med skägg: WTF!?
Micro-pop eller poppa själv: pop by me
Brukar du baka: Ja, det bästa jag vet
Röstade du i det senaste valet: nepp, I'm not myndig ; )
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja
Vilken låt lyssnade du senast på: Girlfriend - Icona Pop
Har någon annan sovit i din säng inatt: NEJ! MIN SÄNG!
Vad tycker du är äckligt: baaaaaaaaaajs : D
Har du pengar på mobilen: nja inte på det sättet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0