Hemma idag.. :(

Hej hej!!
Idag är jag hemma från skolan, hade feber igår och i förgår men då var jag i skolan men vi tyckte det var bäst att jag stanna hemma idag, hoppas jag kan gå till lucia grejen i skolan imorgon det är sååå mysigt!! Men det som är mest omysigt är att vi ska vara i skolan 07.15 usch vad tidigt.. :-/ men vi slutar 13.00

Men i helgen kommer det bli full rulle xD på fredagen ska jag och Ebba gå ut med Sigge och Celine (Celine är min mosters hund och Sigge är ebbas hund). På lördagen ska jag vid 17.00 till Sara min friendow, hon ska ha födelsedagsfest fast jag och Rebbe ska typ träffas lite innan och köpa present och typ chilla runt lite.
Och sist men inte minst på söndagen så ska vi typ äta middag och gå på spökvandring i stan med min kusin min moster mm.
Aja nu ska jag gå upp, hejdå //Linn<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0