Positiva & Negativa

Saker om mig själv.
 
3 bra saker:
 
+ Omtänksam, jag försöker få med alla om jag ser att någon känner sig utanför, det är ganska lätt att se på någon att den är ledsen.
 
Rolig, jag har ganska rolig humor och är rätt så bra på att få folk att skratta.
 
Snäll, det är ju lite som omtänksam men jag är snäll och vill verkligen att alla ska må bra, hatar när någon är ledsen. Då känns det som att det är mitt fel.
 
3 dåliga saker:
 
Envis, ibland kan det ju vara bra men ibland kan det ju vara lite drygt men ganska störigt, skulle jag tycka iaf.
 
Osocial, kan ibland vara ganska osocial och sitta och kolla på tv och hålla på med mobilen. Fast inte alltid såklart.
 
Osäker, med det menar jag att jag ibland kan jag ha väldiga beslutsångest... Har ganska svårt att välja saker...
 
Det här var mina åsikter om mig själv men ni kanske tycker helt annat men det får ni stå för!
 
HEJDÅ! KRAM! LINN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0