Ny header!!!!

Hej!
 
Som ni kanske märkt så har jag lagt in en ny header! Ganska enkel men tycker den blev helt okej faktiskt. Men tänkte försöka med att byta header varje månad, vilket jag inte tror kommer hända men man ska tänka positivt :) Men idag har jag bara tagit det lugnt efter skolan eftersom vårat SO-prov blev inställt som vi skulle ha på fredag så behöver jag inte plugga, JIPPIE! Vilken lättnad :)
Är ganska nervös för ska döma en fotbolls match imorgon. Det är 5-manna och jag tror det är mina kompisars småsyskons lag men jag tror det kommer gå bra speciellt efter när man får pengarna i handen... :)
Föresten så sålde vi min cykel här om dagen så för tillfället så är jag cykellös ;) Men vi ska försöka hitta en cykel så fort som möjligt.
 
Har redan planerat nästa inlägg som jag tror att ni kommer gilla ;) spännande?
 
Haha, men ni får hålla ögonen uppna så kommer det så småning om! Kram, Linn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0