Min dröm inom bloggandet

Det är att bli känd och få en stor blogg.
 
Har bloggat sedan november 2011 och ända sedan dess har jag velat ha en stor blogg. Det går ju inte så sjukt bra men jag tänker inte ge upp. Never and Ever!
Min idol är Kissie (inom bloggvärlden). Hon skriver så bra och får upp så bra inlägg, hon är verkligen säg själv och bjuder på sitt liv och sin vardag. Men det är såklart att man vill vara som henne men man ska ju inte kopiera för mycket. Att ta inspration är en helt annan sak än att kopiera helt och hållet. 
Jag har hört att om man är sig själv så räcker det... Man får fler läsare och ja, det funkar!
Tips från mig!
- Va dig själv
- Skriv om det du är intresserad av
- Bry dig inte om vad andra tycker, det är alltid någon som gillar det du gör
- Kopiera inte saker rakt av från andras bloggar
- Skit i hatkommentarer, gå vidare
 

Hoppas ni kanske fått lite hjälp på traven om ni varit osäkra eller något liknande!
 
Kram, Linn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0