50 fun-fact about me!!

Här kommer inlägget! Men jag vet inte om ni har hört talas om "50 fun-fact about me" men det är ganska populärt just nu, vet egentligen inte varför men många tycker väl det är kul att få reda på saker om andra, I dont know!?
 
Let´s begin!!
 
1. Jag har gått på fotboll i ca. 6 år
2. Mitt första ord jag sa va "ball" som egentligen betyder boll :)
3. Ska flytta efter somaren
4. Gillar inte B&J glass
5. Har tonat håret 1 gång i hela mitt liv
6. Mina två största drömmar är att få träffa Justin Bieber och bli av med min allergi
7. Har haft två hamstrar, en hette Nasse och en Blixten
8. Tycker Robin Stjernberg sjunger falskt, sometimes...
9. Skulle kunna leva på gurka, räkor, gräddfil och slush
10. Älskar att måla naglarna men gör det typ aldrig
11. Svarar aldrig om någon pratar skitsnack MED mig
12. Älskar att shoppa
13. Hatar att köa, speciellt inne på Hollister
14. Idrott, NO och EN är mina favoritämnen
15. men jag avskyr SO
16. Kissie är min förebild inom bloggandet
17. Annars Justin Bieber
18. Får typ panik om jag kommer försent till någon lektion
19. Hatar Maybelline New York mascaror...
20. Tycker egentligen det är onödigt att slösa pengar på märkeskläder men gör det endå
21. Tycker det är jättekul att blogga men ibland orkar man bara inte ta sig tid till det
22. Bloggar oftast från mobilen men det känns bättre att blogg från datorn
23. Har ca. 11 kusiner
24. Tele Tubies var det bästa på Tv jag visste när jag var liten
25. Är 13 år
26. Ser ingen skillnad på Hollister och Abercrombie förutom priset och märket
27. Har en extra lång iphoneladdare
28. Jag är cool
29. Blir aldrig trött på ordet "swaaaag"
30. tycker att <3 är lika mkt värd som <33333333333 
31. Längtar till sommarlovet
32. Min famij består av mamma, pappa, min storebror och jag
33. Har prenumererat på KP sedan 2008 dvs. 5 1/2 år
34. Älskar att baka men vi har gasugn så det blir aldrig som i recepten... (oftast inte)
35. Så fort jag låser upp min mobil så går jag inte på insta automatiskt
36. Mina absoluta favoritfärger är blå och rosa
37. Gillar inte 1D
38. Men deras låtar är helt okej
39. Var jättebra på att spara pengar när jag var liten men det har blivit sämre med tiden...
40. Jag är jättelik mamma när hon var liten
41. Största delen av mitt rum är rött
42. Mina bästisar är Ebba och Felicia
43. Önskar att min blogg kommer bli större
44. Ska döma en fotbolls match imorgon
45. Min favoritattraktion på grönan är Katapulten 
46. Min tursiffra är 2
47. Har dansat i ca. 3 år
48. Har gått på 3 olika dansskolor
49. Hatar att redovisa saker i skolan
50. Jag tycker att det här var jobbigt
 
Läs det här inlägget med kärlek för det tog tid ska jag säga!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0