Shopping

Hej!!
 
Shopping är väldigt kul och det tycker nog de flesta tjejerna. Jag hatar när man är på shopping-humör men inte har några pengar... Stor besvikelse. Samtidigt så tycker jag nästan att det är värre att ha pengar och vara på shopping-humör för då är det ju klart att man köper det men sen kanske man ångrar sig, jag vet inte!?
Många gillar ju att shoppa märkeskläder. Speciellt Hollister tror jag nog. Ett få tal kanske beställer på nätet (nu pratar jag om 6:orna i min skola). Jag skulle vela beställa kläder från Victoria Secret eller Abercrombie eller ngt. Dem enda gångerna jag beställt från nätet är när jag beställde nagelgrejor från www.ebay.com och smink från  www.elf.com .
 
Det var det, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0