Roligaste helgen på länge!!

Hej hej! tänkte berätta lite om min helg. Vad jag gjort och hur den har varit!
Vi börjar på fredagen. Då började det med att jag var på bowling och det var skeeta kul! Jag var bäst av alla tjejer. Feel proud, nej skoja... Men iallafall. Efter det åkte jag hem, chillade lite och sen åkte jag till vby lite 4-ever alone och köpte lite grejer som ni kan se i mitt förra inlägg. Klockan åtta var det final i gladiatorerna så det såg jag.
På lördagen började dagen rätt så tidigt. Jag åkte till stan med farmor klockan halv elva på morgonen. 
Vi var på Hollister, Burger King och Åhlens City. Jag fick en turkos kofta och en vår/sommar/höst jacka av farmor, jackan är förresten knall rosa med ett grönt hollister märke (åda sakerna är från HCO).
Senare, runt 16 gick jag och Felicia hem till Ebba och vi sov över där och vi hade verkligen hur kul som helst. Idag har jag inte gjort så mkt faktiskt.
Det var lite om min roliga och fartfyllda helg!!! Kram Linn<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0