One Direction Vs. Justin Bieber

Heej!
 
One Direction består av medlemmarna, Louis, Zayn, Harry, Liam och Niall. 
De flesta vet nog redan vilka de är. Själv är jag inget jättefan eller fan över huvudtaget av dem men deras låter är väldigt bra och de är ganska snygga... De två bästa låtarna är lugnt http://www.youtube.com/watchv=N4aaM5N5kVI -Kiss You och http://www.youtube.com/watch?v=xGPeNN9S0Fg-Little things. Klicka på länkarna för att höra låtarna.
 
Justin Bieber. Ja min lilla älskling!!!!!! Haha. Han är fanstastisk. Det finns ingen bättre artist och jag kan inte sätta ord på hur mycket han betyder för mig. Alla han låtar är grymma så kan absolut inte välja två! 
Justin <3 Linn
Kram, Linn

Kommentarer
Postat av: Elin

Grym blogg!
Jag tar ofc Justin Bieber jag är ett stor fan av honom! Om du har några saker med honom skulle du kunna lägga ut det på bloggen och berätta vart du har köpt den och vad den kostar, puss <3:*

2013-04-03 @ 11:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0