Olika kläder

Hej hej!
 
Tänk endå att märkeskläder är så viktigt ibland. Ett litet märke betyder så mkt liksom, helst sjukt. En vanlig vit tröja kanske kostar runt 50 kr men om man skulle sätta dit t. ex en liten hollister fågel skulle det kosta kanske 200-300 kr. Tycker egentligen inte det är så viktigt med märkeskläder men man vill endå ha det på något sätt... Svårt att förklara. Det är inte direkt så att jag känner mig tvungen att köpa det, men men..!
 
Det finns många olika stilar också. Vissa gillar lite tufft med kedjor och så medans andra tycker mer om kläder som smällter in lite. Har man en jättestor kjol som är färgglad är det ju klart att man sticker ut men det är väldigt coolt och modigt av folk som tar för sig och vågar ta på sig lite "annorlunda" kläder.
Själv är jag nog lite mer "neutral". Jag är inte ett så stort fan av färg-bombs-kläder. Alla som vill borde våga ta på sig vilka kläder de vill utan att skämmas, huvudsaken är att man trivs i de man tar på sig!
 
KOM IHÅG ATT DETTA VAR MIN ÅSIKT!
 

Kommentera gärna vad ni tycker!!
 
Kram Linn<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0