Jag fick en kommentar...

...om att jag ska ta mer bilder med min kamera och lägga upp. Ja nu kan jag det men de har varit mkt strul med den så jag har inte kunnat ladda upp bilder på datorn men framöver blir det nog mer bilder från den.
Men är hos mormor nu så kan inte det nu bara så ni vet

Sen kan jag börja med look of todays. Kul kul! Älskar look of todays själv så det blir det nog lite då och då.

Men lite mer om dagen då. Jo, idag ska jag shoppa med mormor och mamma. Fett med kul jaow! Men här där min mormor bor finns det typ bara Lindex och H&M men men... Det finns nog lite fler affärer men inte många.
Det är väldigt litet här så.. Ja!

Men vi hörs! Kram, Linn!


Kommentarer
Postat av: vilma

Hej, hej ! Kom in på din blogg och tänkte, Wow, vilken snygg blogg ÄLSKAR Bakgrunden!! <3

2013-03-30 @ 09:10:42
URL: http://vvilmass.blogg.se
Postat av: Jossan

Okej! :)

2013-03-30 @ 10:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0