Hehe...

Hej!!
Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera här på bloggen de senaste dagarna...
Men har inte riktigt haft tid till att blogga men nu! Nu kommer ett sakfyllt inlägg (konstigt ord)...
Igår var jag på domarkurs i 7 timmar och efter det så var jag skittrött... Man blev alldeles slut av all information.
Idag ska jag kanske åka hem lite tidigare från pappa till mamma för ska baka en tårta! Fyller ju liksom år imorgon så det är ju alltid kul med en tårta då. Eller hur? ;-)
Nu ska jag äta frukost tror jag, iaf snart!
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Heddie

Sv: Hihi, nää men fotade före-bilderna på morgonen och nu-bilderna på eftermiddagen. ljuset ändrades så det såg lite ut som det faktiskt nu när du säger det xD

2013-03-17 @ 13:23:37
URL: http://Heddieslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0