Födelsedag!! 13 bast!!

Tjoo!!
Idag fyller jag år!! Jippie!!
Vill verkligen tacka alla som har grattat mig, det gjorde min dag!
Tack återigen Ebba och Felicia för de fin fina presenterna, otroligt snällt :-D
Av mamma och morfar (presenten kom på posten) fick jag oxå jättebra presenter, fick pengar av morfar och lite annat av mamma.
Sen kommer några nära och kära och hälsar på, på fika! Kommer bli myys.
Fatta 13 bast!?!?!
Haha, men till middag blir det pepparbiff med potatis-gratäng! Muuuums! Favvomat!
Men nu ska jag göra läxa innan alla kommer och så... Kram kram!!


Kommentarer
Postat av: Heddie

Sv: jag vet, men ibland är det så skönt att bara skriva av sig. ;) :P xD

2013-03-18 @ 21:00:03
URL: http://Heddieslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0