Skön dag!!

Hej, jag har haft en jättebra dag idag. Ängbybadet med Felicia och Ebba från klockan typ tolv till halv fem. Det var så varmt och skönt och vi har solat och badat i massor. 
Har dock bränt mig lite på ryggen, inte så skönt. Tog nämligen inte med mig ngn solkräm vilket var dumt men lånade lite av Ebba att ha på axlarna. 
Nya bikinin var toppen att bada i och så, jätteskön (och snygg)
Äntligen har mamma kommit hem från Turkiet också. Fick en jätte fin väska från "Hollister" och ett par solglasögon från Burberry. 
Imorgon taggar vi skola igen då, alla skolor är typ lediga för utom den jag går i. De försöker väl klämma in så många skoldagar som möjligt...
 
KrAm, LiNn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0