Linn tipsar

Hej, tänkte tipsa er om lite olika produkter/saker jag verkligen älskar!
 
Denna body buttern från The Body Shop i en lukt av mango. Den återfuktar bra och snabbt och torr hy blir genast mjuk och slät. Nackdelen med den är att denär ganska fet men jag har ganska torr hy så det märks inte men om man har fet hy så passar den kanske inte lika bra.
 
 
Dove pure & sensitive body lotion funkar bra som handkräm tycker jag. Denna produkt använder jag dagligen som handkräm och den återfuktar bra och håller länge.
 
Dessa hörlurar i märket Urban Ears. De har ett mycket bra ljud som får en att stänga av resten av världen. Grymma, helt enkelt.
 
Mango tempatation har en klar doft av mango och den luktar fantastiskt gott och är min favorit av alla mistar från vs. Rekommenderar denna till 110 %. Jag tycker inte att den luktar för sött och inte för starkt och det är ju ett plus enligt mig.
 
Linn tipsar, tack för miiig.
KRAM, LINN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0