Lååååång daaaag......

Hej, idag hade vi utflyktsdag och vi var i judarn och hade lite olika stationer där man tävlade med sin metorsgrupp. Det var ganska kul, bara att det regnade lite till och från vilket inte var lika kul. Men till slut började det verkligen ÖSREGNA så vi fick bege oss tillbaka till skolan och då fick vi sluta halv ett, asskönt!!
Sen när jag kom hem så slappade jag lite och bytte kläder och messa Hanna. Vi gick ut när det hade slutat regna och allt. Sedan var vi ute i ett par timmar och sen gick jag hem igen. Efter det var jag hemma lite och sedan åkte och köpte hårtoning! Köpte samma som förra gången om ni inte vet vilken så kan ni kolla bland de andra inläggen.
Nu måste jag tyvärr avsluta för ska till t-banan nu och möta Hanna!
 
KRam, Linn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0