Bloggpaus???

Hej, jag har funderat ett tag på att ta en liten bloggpaus under sommaren för det känns som om jagg inte kommer blogga så mycket under vissa perioder men som det ser ut nu så kommer jag försöka blogga på som vanligt dvs ingen bloggpaus. Sista juli och i början på augusti ska jag till Grekland men det finns wifi på hotellet där så då kommer jag ju kunna blogga från min mobil, bra va!?
 
Snart vid sju ska jag till min moster på middag. Vi ska fira henne lite för hon fyllde år i onsdags. Lördag, Söndag vet jag inte vad jag ska göra men på måndag är det utflycksdag i skolan och man ska ha med sig matsäck och så ska vi gå till judarnskogen... Ganska tråkigt tycker jag... På tisadag är det städdag i skolan så då kommer det nog inte hända så mkt och på onsdag börjar sommarlovet. Det ska bli så skönt med en paus från skolan men bloggen kommer hållas vid liv!!!
 
Kram, Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0