Roooligt ;-D

Hej hej!
Det här är kanske inte så kul för er men för mig, haha men jag ska ju på spinning idag som sagt och det verkar jätteskojsigt! En sak som jag har beställt har kommit så pappa ska ta med det om han inte har glömt det. Men jag skicka ett sms till hnm så han borde ju ha sett det.. förhoppningsvis :-P
Men ja, idag har det varit skola som vanligt. Matte, Svenska, No och SO inte så himla kul men man får ju stå ut. På So:n pratade vi om hur vissa människor plågar andra människor t.ex att man får stå upp så länge tills man dör (bokstvlingen) och om man ramlar så häller dem iskallt vatten över en så man vaknar och ställer sig upp igen. 
Det var verkligen jättehemskt, fast endå på ett sätt (misstolka inte detta nu) spännande. 
På svenskan fick vi tillbaka åran svenska-bok, v har skrivit berättelser i dem eller jag skrev om mitt jullov men endå, hon hade rättat dem iaf. Jag hade bara ett fel och det var att jag hade skrivit sen isf sedan. 
Okej detta var nog ganska tråkigt för er att läsa men ni får väll läsa det ni orkar! 
Kommentera det här inlägget, vad jag sak skriva om! (vet att jag sagt det förr)

Kram, Linn<3


Kommentarer
Postat av: jossan

bara en liten fråga varför tar du foto på bildern istället för att lägga upp de på datan och sen visa? :) <3 kram

2013-01-18 @ 07:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0