Något önskemål?

Hejsan!! 
Idag har det varit en underbar dag. Haha nej jag drev... Nej men jag haar rensat ur lite saker i mitt rum och gått på promenad med mamma, ätit pizza blablabla...
Men iaf det var inte det jag hade tänkt att säga utan en fråga faktiskt och det är om ni vill se något speciellt inlägg eller om jag ska göra någon video, what ever you want ;-) My friendows nu får ni bestämma så ta chansen vett jag! Skriv!! (Glöm inte skriva frågor till min frågestund)
aja vi hörs, Kram Linn :-D

Kommentarer
Postat av: Jojo

Frågor:
Hur många läsare har du i genomsnitt varje dag?
Vrf startade du bloggen?
När fyller du år?

2013-01-05 @ 18:25:52
URL: http://johannasandahls.blogg.se
Postat av: Ella! ❤

Jag har två frågor! 1:a vad heter den senaste personen du var kär i?! 2:a vad heter den senaste personen du var tsm med?!

2013-01-06 @ 00:47:21
Postat av: Ella! ❤

Jag har två frågor! 1:a vilka länder har du varit?! 2:a vilka sporter har du gått på/går på?!❤❤

2013-01-06 @ 00:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0