Hehe lite trög...

Tjollahopp!!
Jag försöker lära mig windows live movie maker och jag märker att jag är lite trög för jag fattar inte någonting, har kollat u2be men det är inge vidare skulle behöva hjälp av någon som liksom kan det och kan visa mig direkt och så. Det är ju kul att kunna lite när man lägger upp en film, kommer bli bättre när jag får sladden till kameran! Loolz..
Men skulle iaf nyss räkna lite i matteboken och det gick ju sådär, är ganska dålig på matte, speciellt vinklar eller dålig och dålig just geometri är inte min starka sida, synd att vi ska ha prov i det... >.<
Efter det blev det lite spanska läsning har glosor till onsdag men det var inte så svåra! :-P
Nu tror jag jag ska läsa igenom häftet om demokrati (SO) vi ska ha prov i det oxå, bajsaaa....! Sen eller typ snart kommer pappa för jag har ingen laddare till mi telefono så han har varit och köpt en och utan laddare är ju man död eller rättare sagt mobilen är död... if you understand what I mean xD Men aja ska läsa nu så att jag hinner klart innan pappsen kommer (det är ett kompendie med 17 sidor...) så vi hörs fömodligen imorgon om inte annat!
Kramizar Linn<3
haha, "mini-wbe-fjortiz-Linn" xD or not..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0