Fullt upp!!

Hejsan!!
Idag har jag och pappa gått runt och gjort små saker...
Först åkte vi och pantade lite flaskor och jag fick alla pengarna ofc :-D
Sen åkte vi till vby och skulle titta på en iphoneväska till mamma men det fanns bara rosa och vit, till iPhone 4s och mamma ville typ ha en svart enligt pappa. Så han beställde en som kommer typ nästa vecka. Sen åt vi i vby och köpte godis... Åkte hem, pappa hade tvättstuga!
Vid typ sju, åtta så beställde jag lite saker från ebay. Lite nagelsaker. Jag vet att mamma kommer bara "onej!!" När hon läser detta men Aja, inga nagellack iaf!! Men jag kan visa i en video sen när det kommit så kanske jag kan filma när jag öppnar det eller ngt, vi får se, kram Linn<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Due så himla vacker o fin ❤❤❤

2013-01-14 @ 13:52:18
Postat av: Heddie

Beställer du själv?:O
Du måste lära mig!:3

2013-01-17 @ 18:43:11
URL: http://Heddieslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0