Min önskelista

Hejj, nu tänkte jag berätta vad jag har på min önskelista eftersom jag fyller år snart, den 18 mars. Men då börjar vi:
 
  • Kamerastativ, nikon d5100
  • Hollister t-shirts
  • Mjukiskläder
  • Justin Bieber skiva, "Believe acoustic"
  • Kofta med inbyggda hörlurar
  • Presentkort på Hollister, H&M, The Body Shop mm
  • Puder, Concealer och foundation från Fit Me, Maybelline New York
  • Bakbok, muffinsbok 
  • Pengar
  • Hollister jeans
  • Ny iphone baksida, original
  • Ipad
  • Just dance 4
  • glitter eyeliner från make up store

Ja det är en hel del men det är iaf vad jag önskar mig, vi ses!
Kram Linn<3 Om ni har några frågor är det bara att kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0