Min favorit!

Tjoo alla coola!! Tänkte prata om min favorit VS (=Victoria´s Secret) bodysplash. Den heter eller jag har faktiskt tre favisar och de heter "Hello Darling", "Love Spell" och "Mango Temptation". Alla luktar verkligen ljuvligt men tänkte berätta lite om dem enskilt nu:
 
Hello Darling: Den har en väldigt söt men samtidigt fruktig doft och det gillar jag. Färgen på flaskan är grön och jag har väl inte så mkt mer att säga om den.
 
Love Spell: Den har en härlig fräsh doft av körsbär och persika. Själva flaskan är lila och ju Love Spell är det väldigt många som har (tror jag). 
 
Mango Temptation: Den doftar väldigt fruktigt och speciellt mango som sticker ut extra mkt. Fruktigt är nog min grej! Haha! Flaskan är väldigt stark rosa.
 

Så nu har ni fått veta lite mer om tre vs bodysplah. Kram Linn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0