Mascara snack!

Heeej! 
Nu tänkte jag prata om mina två mascaror. De heter Volume Million Lashes och The One By One Volum' Express Mascara. Jag börjar med The One By One Volum' Express Mascara:
 
Den här mascaran är väldigt bra och man får väldigt långa och fina fransar med mycket volym. Borsten är väldigt böjbar och det är väl bra, eller?! xD Den finns i vattenfast också. Jag använder den till skolan ganska ofta. Den är endå väldigt naturlig och ger ögonfransarna en naturlig svart färg tycker jag. Såklart så är den inte helt perfekt utan det dåliga med den är att den är ganska klumpig dvs att ögonfransarna lätt klumpar ihop sig. 
Om man ska sammanfatta allt så är den helt okej, kanske inte världens bästa men den duger. 
Omdömme: 3 av 5 
 
Sen kommer vi till Volume Million Lashes:
Den mascaran ger typ samma resultat som The One By One enligt mig. Fast den här mascaran är inte klumpig. Men den gör så att ögonfransarna blir jättelånga och verkligen svarta. Jag rekommenderar denna verkligen stort. Jag måste bara säga att jag älskar de båda lika mkt!!
Omdömme: 3 av 5 
 
 
Ser ni skillnaden? Höger öga: Volume Million lashes Vänster öga: The One By One
 

 HEJDÅ!! KRAM LINN<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0