Believe acoustic mm Justin snack!!

Jag måste tipsa er om Justins nyaste album "Believe acoustic" den finns på spotify och skivan finns på åhlens har jag sätt, där kostar den 129:- vill jättegärna ha den!!
Ärligt så tycker jag nästan de är bättre än de vanliga fast det kanske är för att man lyssnat på dem så mkt. Sen det där med hans konsert han släppte biljetter för igår, den 24 april som den ska vara då. Jo, det är att jag tror inte jag hade fått biljetter även om jag hade ställt mig i kö. Det är synd tycker jag att det är så många fans som inte får chans att se hnm nu när han är i Sverige. Asså jag är en så kallad "belieber" men jag dör inte för att jag inte får gå på hans konsert men såklart hade det varit kul, men nu är det som det är. Hoppas att han kommer tillbaka till Sverige fler gånger.
Men det är många företag som köper upp biljetter från ticnet där de säljs från början och säljer det sedan typ 1000 kr dyrare... Det är så himla sjukt dåligt!! Jag vill också säga att om man ska köpa biljetter på t.ex blocket så ska man vara försiktig för de kan vara kopier. Så de som säljer kan komma dit tidigare och när man själv kommer och ska gå in så funkar det inte, se upp för det.
Ge inte upp hoppet om ni inte fick biljetter denna gång. Åk till ett annat land och se hnm eller ha tålamod, han kommer tillbaka ;-)
 
Kram Linn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0