Att dammsuga..!

Hej!
Alla har vi problem.. Mitt problem just nu är att jag måste dammsuga hela lägenheten och det känns ju sådär kul. Min kära bror som är hemma idag för han är sjuk kommer säkert vakna och börja gnälla... Jobbigt!
Jag får väl lida tills döden infaller... Nej jag skoja så farligt är det inte att dammsuga, elr? OMG DET KANSKE ÄR DÖDLIGT!!
Hehe, jahaa!! :-/ nej det är inte dödligt. Till alla er som sitter i samma sits som jag: fortsätt kämpa!! Du klarar det!!

Över till annat snack. Dammsugningen ska vara klar klockan 11.20 för då ska jag ta tunnelbanan in till stan och möta en kompis vid namn Linnea. Vi ska fika och strosa runt lite i affärer. Mys pys!
Jag vet att jag var i stan igår oxå men det göra inget xD det är ju alltid trevligt inne i stan... (Not)
Aja ska kliva upp nu och göra de saker som måste göras.. Suck!!
Kram Linn:-/<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0